کد خبر: 4836| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲ مرداد سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۲:۳۳:۰ | تعداد بازدید: ۶۷۳۴

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» تأکید کرد: همه ادیان الهی بر ارزش انسان، صلح و عدالت تأکید دارند.
دکتر ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی، از نگاه ادیان» گفت: عظمت درونی امام خمینی(ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه بر روی تمامی مردم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان تأثیر بسزا و شگرفی گذاشت که این تأثیر همچنان ادامه دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از اینکه قدرت بیرونی سبب توجه به مقام معظم رهبری در دنیا نشده است، گفت: این نفوذ محصول قدرت درونی و معنوی مقام معظم رهبری است؛ امروز عربستان در همه جا هزینه می‌کند اما یک هزارم آنچه مقام معظم رهبری به دست آورده و آن قلوب مردم است؛ نتوانست به دست بیاورد. در مقابل قدرت رییس جمهور آمریکا بیرونی است اما هیچ تضمینی برای ماندگاری این قدرت وجود ندارد.
ابراهیمی‌ترکمان با بیان اینکه صلح در همه ادیان الهی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: متأسفانه امروز یک اتفاق عجیبی در جهان در حال اتفاق افتادن است، کسانی که فریاد بیشتری برای صلح می‌زنند در عمل، صلح را در زیر پا قرار می‌دهند.
وی تأکید کرد: کسانی که مدعی تأسیس جامعه جهانی هستند و مدعی سازمان ملل بودند، منشور سازمان ملل و اساسنامه سازمان ملل را امروز به طور آشکار زیر پا می‌گذارند به طوری که هم چشم‌ها آن را می‌بیند و هم گوش‌ها می‌شنود.
منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7